Da Vinci Restauracja Hotel

Regulamin Hotelu Da Vinci

§ 1. PRZEDMIOT REGULAMINU

  1. Regulamin określa zasady świadczenia usług, odpowiedzialności oraz przebywania na terenie Hotelu i jest integralną częścią umowy, do której zawarcia dochodzi w chwili dokonania rezerwacji przez gościa. Dokonując ww. czynności, Gość potwierdza, iż zapoznał się i akceptuje warunki Regulaminu.
  2. Regulamin obowiązuje wszystkich Gości przebywających na terenie Hotelu.
  3. Regulamin jest dostępny w każdym pokoju hotelowym oraz na stronie internetowej.

§ 2. REZERWACJA I MELDUNEK

  1. Rezerwacji można dokonać́ za pomocą strony internetowej, portali rezerwacyjnych, telefonicznie lub osobiście w hotelu Da Vinci.
  2. Hotel zastrzega sobie prawo do dokonania przy zameldowaniu pre-autoryzacji karty kredytowej lub pobrania depozytu gotówkowego w wysokości należności za cały pobyt.
  3. Hotel zastrzega sobie prawo do dokonania przy zameldowaniu pre-autoryzacji karty kredytowej lub pobrania depozytu gotówkowego w wysokości należności za cały pobyt.
  4. W przypadku niepojawienia się w dniu przyjazdu w hotelu zadatek przepada na poczet rezerwacji.
  5. Anulacja rezerwacji pokoi przez Gości:
    • W przypadku Gości indywidualnych bezpłatna anulacja pokoi w terminie minimum 3 dni od planowanego pobytu
    • W przypadku grup zorganizowanych bezpłatna anulacja minimum 7 dni od planowanego pobytu lub wg indywidualnych ustaleń.
    • Brak anulacji pokoi w/w sytuacji wiąże się z koniecznością opłaty za cały rezerwowany pobyt.
  6. Dodatkowe należności wynikające z pobytu, Gość́ reguluje najpóźniej w dniu wyjazdu.
  7. W przypadku opuszczenia przez Gościa Hotelu w terminie wcześniejszym niż̇ zawarty w umowie gwarantowanej rezerwacji, różnica w kosztach pobytu nie zostanie zwrócona.
  8. Podstawą do przyjęcia Gościa jest okazanie pracownikowi recepcji dokumentu tożsamości ze zdjęciem.
  9. Gość́ hotelowy nie może przekazywać́ pokoju osobom trzecim, nawet jeżeli nie upłynął okres, za który uiścił należną opłatę̨ za pobyt.
  10. Osoby niezarejestrowane w Hotelu mogą̨ gościnnie, na zaproszenie Gościa hotelowego, przebywać́ w pokoju hotelowym od 7:00 do 22:00.
  11. Hotel może odmówić́ przyjęcia Gościa, który podczas poprzedniego pobytu rażąco naruszył regulamin hotelowy wyrządzając szkodę̨ w mieniu hotelowym lub Gości, albo szkodę̨ na osobie Gościa, pracownika hotelu lub innych osób przybywających w Hotelu, albo tez w inny sposób zakłócił spokojny pobyt Gości lub funkcjonowania Hotelu.
  12. Hotel zastrzega sobie prawo do odmowy przyjęcia Gościa bez podania przyczyny.
  13. Zasady rezerwacji oraz pobytu gości w hotelu w terminach targowych, w dni świąteczne ustalane są indywidualnie.

§ 3. DOBA HOTELOWA

  1. Pokój hotelowy wynajmowany jest na doby hotelowe.
  2. Doba hotelowa trwa od godziny 14:00 do godziny 12:00 dnia następnego.
  3. Prośbę o przedłużenie doby hotelowej Gość powinien zgłosić w recepcji jak najszybciej. Hotel może nie uwzględnić życzenia przedłużenia pobytu w przypadku  wykorzystania wszystkich miejsc noclegowych (pokoi) lub w przypadku Gości nieprzestrzegających obowiązującego regulaminu.
  4. Hotel zastrzega sobie prawo do odmowy przedłużenia pobytu Gościa w Hotelu w przypadku niedokonania pełnej płatności za dotychczasowy pobyt.

  5. Przedłużenie doby hotelowej wiąże się z dodatkową opłatą – do 6 godzin – 50% wartości doby. Powyżej 6 godzin opłata wynosi jak za kolejną dobę. Szczegółowe informacje dotyczące opłat związanych z przedłużeniem doby uzyskacie Państwo w recepcji hotelowej. 

§ 4. USŁUGI

  1. Hotel świadczy usługi o standardzie zgodnym ze swoją kategorią. W przypadku zastrzeżeń dotyczących jakości prosimy Państwa o jak najszybsze zgłoszenie ich w recepcji, co umożliwi obsłudze Hotelu niezwłoczną reakcję.
  2. Hotel ma obowiązek zapewnić: 
    • warunki do wypoczynku 

    • bezpieczeństwo pobytu oraz ochronę danych osobowych, 

    • profesjonalną i uprzejmą obsługę w zakresie wszystkich usług świadczonych przez Hotel, 

    • sprzątanie pokoju i wykonywanie niezbędnych napraw urządzeń podczas 
nieobecności Gościa, a w jego obecności tylko gdy wyrazi takie życzenie, 

    • zmianę pokoju w miarę posiadanych możliwości lub w inny sposób złagodzić 
niedogodności, gdy występujące w pokoju usterki nie będą mogły zostać usunięte.
  3. Na życzenie Gościa Hotel świadczy nieodpłatnie następujące usługi: 
    • udzielanie informacji związanych z pobytem i podróżą,
    • budzenie o wyznaczonej godzinie, 

    • zamawianie taksówki,
    • wypożyczenie żelazka i deski do prasowania do użytku tylko w miejscu do tego 
wyznaczonym
  4. Na życzenie Gościa Hotel świadczy odpłatnie następujące usługi: 
    • Śniadanie w restauracji
    • room service
    • skanowanie i drukowanie dokumentów, 

    • wypożyczenie łóżeczka dziecięcego lub dodatkowego łóżka- dostawki

§ 5. ODPOWIEDZIALNOŚĆ HOTELU

  1. Hotel nie ponosi odpowiedzialność za utratę lub uszkodzenie rzeczy wniesionych przez osoby korzystające z jego usług, o ile strony nie postanowiły inaczej. 
  2. Gość hotelowy powinien zawiadomić recepcję o wystąpieniu szkody niezwłocznie po jej stwierdzeniu. 
  3. Hotel nie ponosi odpowiedzialności z tytułu kradzieży pieniędzy, kradzieży, uszkodzenia lub zniszczenia papierów wartościowych, kosztowności albo przedmiotów mających wartość 
  4. Hotel posiada monitorowany, niestrzeżony parking i nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenie i utratę samochodu lub innego pojazdu należącego do Gościa.
  5. Hotel nie ponosi odpowiedzialności za przedmioty pozostawione za oknem, w pojeździe oraz żywych zwierząt niezależnie od tego, czy pojazd ten został zaparkowany na parkingu hotelowym, czy poza terenem Hotelu. 

§ 6. ODPOWIEDZIALNOŚĆ GOŚCIA

  1. Dzieci poniżej 12 roku życia powinny znajdować się na terenie Hotelu pod stałym nadzorem opiekunów prawnych. Opiekunowie prawni ponoszą odpowiedzialność materialną za wszelkie szkody wyrządzone przez dzieci.
  2. Gość hotelowy ponosi pełną odpowiedzialność materialną za wszelkiego rodzaju uszkodzenia lub zniszczenia wyposażenia i urządzeń technicznych Hotelu, powstałe z jego winy lub z winy odwiedzających go Gości. 
  3. Hotel zastrzega sobie prawo do obciążenia karty płatniczej Gościa za wyrządzone szkody stwierdzone po jego wyjeździe, a w przypadku braku danych karty, ma prawo wystąpić do Gościa o finansowe odszkodowanie. 
  4. Z chwilą wystąpienia jakichkolwiek usterek lub uszkodzeń w pokoju, Gość jest zobowiązany poinformować o tym pracownika recepcji lub obsługę. 
  5. W przypadku naruszenia postanowień regulaminu, Hotel może jednostronnie rozwiązać umowę w trybie natychmiastowym, z Gościem który je narusza, z zachowaniem prawa do pełnego wynagrodzenia. Gość jest zobowiązany do niezwłocznego zastosowania się do żądań Hotelu, uregulowania należności za pobyt i ewentualne zniszczenia oraz do opuszczenia Hotelu.
  6. Ze względów bezpieczeństwa, Gość opuszczający pokój powinien zatrzasnąć drzwi oraz pozostawić okna w pozycji zamkniętej.
  7. Hotelowi przysługuje ustawowe prawo zastawu na rzeczach wniesionych przez Gościa do Hotelu, w przypadku opóźnienia lub nieuregulowania należności za świadczone usługi. 

§ 7. ZWROT RZECZY POZOSTAWIONYCH

  1. Przedmioty osobiste, pozostawione przez nieuwagę w pokoju przez wyjeżdżającego Gościa, zostaną odesłane na koszt Gościa na wskazany adres. 
  2. W przypadku nieotrzymania od Gościa dyspozycji dotyczących odesłania pozostawionych rzeczy, Hotel uzna je za rzeczy porzucone. 

§ 8. CISZA NOCNA

  1. W Hotelu obowiązuje zachowanie ciszy nocnej od godziny 22:00 do godziny 07:00 dnia następnego.

§ 9. POSTANOWIENIA DODATKOWE

  1. Ze względu na bezpieczeństwo przeciwpożarowe zabrania się w pokoju stosowania otwartego ognia np. świeczek, używania żelazek, elektrycznych innych podobnych urządzeń́ nie stanowiących wyposażenia pokoju.
  2. W Hotelu akceptujemy pobyt zwierząt za dodatkową opłatą. Opiekun zwierzęcia zobowiązany jest do zgłoszenia chęci rezerwacji pobytu ze zwierzęciem
  3. W Hotelu obowiązuje całkowity zakaz palenia wyrobów tytoniowych.
  4. W Hotelu obowiązuje całkowity zakaz posiadania i zażywania zakazanych prawem środków odurzających. W razie stwierdzenia łamania tego zakazu, fakt ten zostanie zgłoszony na Policję a Gość́ będzie musiał niezwłocznie opuścić́ Hotel bez prawa do zwrotu kosztów wynikających ze skrócenia pobytu w Hotelu.
  5. W pokojach hotelowych nie można przechowywać́ przedmiotów niebezpiecznych tzn. broni, amunicji, materiałów łatwopalnych, iluminacyjnych itp.
  6. W pokojach hotelowych obowiązuje system zarzadzania elektrycznością̨ oparty na kartach do pokoi. Zagubienie karty wiąże się z jednorazową opłatą w wysokości 30 zł.
  7. Zakazuje się prowadzenia na terenie Hotelu akwizycji i sprzedaży obnośnej.
  8. Zabrania się nadmiernego hałasowania na terenie Hotelu, powodowania nieprzyjemnych zapachów ani wykonywania innych czynności, które przeszkadzają, szkodzą czy irytują pozostałych Gości Hotelu.
  9. Gościom nie wolno dokonywać jakichkolwiek zmian w pokojach hotelowych ich wyposażeniu poza nieznacznym przestawieniem mebli i wyposażenia, nie naruszając przy tym ich funkcjonalności i bezpieczeństwa Gości.
  10. Aktualny cennik usług i opłat w hotelu znajduje się w recepcji hotelu.
  11. Ze względów bezpieczeństwa na terenie Hotelu obowiązuje zakaz poruszania się na rolkach, hulajnogach, deskorolkach, autkach dla dzieci i innych podobnych urządzeniach jezdnych.
  12. W hotelu, restauracji i na parkingu hotelowym prowadzony jest monitoring w celu zapewnienia bezpieczeństwa i porządku oraz ochrony osób i mienia. Zapis z monitoringu udostępniony jest przez administratora danych osobowych tylko uprawnionym osobom i tylko w celach wyższej konieczności.
  13. Administratorem danych osobowych jest Da Vinci Hotel Restauracja z siedzibą w Podzamcze 45, 26-060 Checiny
  14. Wszelkie reklamacje, uwagi dotyczące pobytu powinny być składane do kierownictwa Hotelu pisemnie na adres email: rezerwacje@davinci.travel.pl

Zadzwoń
Rezerwuj
Dojazd