§ 1. PRZEDMIOT REGULAMINU
- Regulamin określa zasady świadczenia usług, odpowiedzialności oraz przebywania na terenie Hotelu i jest integralną częścią umowy, do której zawarcia dochodzi w chwili dokonania rezerwacji przez gościa. Dokonując ww. czynności, Gość potwierdza, iż zapoznał się i akceptuje warunki Regulaminu.
- Regulamin obowiązuje wszystkich Gości przebywających na terenie Hotelu.
- Regulamin jest dostępny w każdym pokoju hotelowym oraz na stronie internetowej.
§ 2. REZERWACJA I MELDUNEK
- Rezerwacji można dokonać́ za pomocą strony internetowej, portali rezerwacyjnych, telefonicznie lub osobiście w hotelu Da Vinci.
- Hotel zastrzega sobie prawo do dokonania przy zameldowaniu pre-autoryzacji karty kredytowej lub pobrania depozytu gotówkowego w wysokości należności za cały pobyt.
- Hotel zastrzega sobie prawo do dokonania przy zameldowaniu pre-autoryzacji karty kredytowej lub pobrania depozytu gotówkowego w wysokości należności za cały pobyt.
- W przypadku niepojawienia się w dniu przyjazdu w hotelu zadatek przepada na poczet rezerwacji.
- Anulacja rezerwacji pokoi przez Gości:
- W przypadku Gości indywidualnych bezpłatna anulacja pokoi w terminie minimum 3 dni od planowanego pobytu
- W przypadku grup zorganizowanych bezpłatna anulacja minimum 7 dni od planowanego pobytu lub wg indywidualnych ustaleń.
- Brak anulacji pokoi w/w sytuacji wiąże się z koniecznością opłaty za cały rezerwowany pobyt.
- Dodatkowe należności wynikające z pobytu, Gość́ reguluje najpóźniej w dniu wyjazdu.
- W przypadku opuszczenia przez Gościa Hotelu w terminie wcześniejszym niż̇ zawarty w umowie gwarantowanej rezerwacji, różnica w kosztach pobytu nie zostanie zwrócona.
- Podstawą do przyjęcia Gościa jest okazanie pracownikowi recepcji dokumentu tożsamości ze zdjęciem.
- Gość́ hotelowy nie może przekazywać́ pokoju osobom trzecim, nawet jeżeli nie upłynął okres, za który uiścił należną opłatę̨ za pobyt.
- Osoby niezarejestrowane w Hotelu mogą̨ gościnnie, na zaproszenie Gościa hotelowego, przebywać́ w pokoju hotelowym od 7:00 do 22:00.
- Hotel może odmówić́ przyjęcia Gościa, który podczas poprzedniego pobytu rażąco naruszył regulamin hotelowy wyrządzając szkodę̨ w mieniu hotelowym lub Gości, albo szkodę̨ na osobie Gościa, pracownika hotelu lub innych osób przybywających w Hotelu, albo tez w inny sposób zakłócił spokojny pobyt Gości lub funkcjonowania Hotelu.
- Hotel zastrzega sobie prawo do odmowy przyjęcia Gościa bez podania przyczyny.
- Zasady rezerwacji oraz pobytu gości w hotelu w terminach targowych, w dni świąteczne ustalane są indywidualnie.
§ 3. DOBA HOTELOWA
- Pokój hotelowy wynajmowany jest na doby hotelowe.
- Doba hotelowa trwa od godziny 14:00 do godziny 12:00 dnia następnego.
- Prośbę o przedłużenie doby hotelowej Gość powinien zgłosić w recepcji jak najszybciej. Hotel może nie uwzględnić życzenia przedłużenia pobytu w przypadku wykorzystania wszystkich miejsc noclegowych (pokoi) lub w przypadku Gości nieprzestrzegających obowiązującego regulaminu.
- Hotel zastrzega sobie prawo do odmowy przedłużenia pobytu Gościa w Hotelu w przypadku niedokonania pełnej płatności za dotychczasowy pobyt.
- Przedłużenie doby hotelowej wiąże się z dodatkową opłatą – do 6 godzin – 50% wartości doby. Powyżej 6 godzin opłata wynosi jak za kolejną dobę. Szczegółowe informacje dotyczące opłat związanych z przedłużeniem doby uzyskacie Państwo w recepcji hotelowej.
§ 4. USŁUGI
- Hotel świadczy usługi o standardzie zgodnym ze swoją kategorią. W przypadku zastrzeżeń dotyczących jakości prosimy Państwa o jak najszybsze zgłoszenie ich w recepcji, co umożliwi obsłudze Hotelu niezwłoczną reakcję.
- Hotel ma obowiązek zapewnić:
- warunki do wypoczynku
- bezpieczeństwo pobytu oraz ochronę danych osobowych,
- profesjonalną i uprzejmą obsługę w zakresie wszystkich usług świadczonych przez Hotel,
- sprzątanie pokoju i wykonywanie niezbędnych napraw urządzeń podczas nieobecności Gościa, a w jego obecności tylko gdy wyrazi takie życzenie,
- zmianę pokoju w miarę posiadanych możliwości lub w inny sposób złagodzić niedogodności, gdy występujące w pokoju usterki nie będą mogły zostać usunięte.
- Na życzenie Gościa Hotel świadczy nieodpłatnie następujące usługi:
- udzielanie informacji związanych z pobytem i podróżą,
- budzenie o wyznaczonej godzinie,
- zamawianie taksówki,
- wypożyczenie żelazka i deski do prasowania do użytku tylko w miejscu do tego wyznaczonym
- Na życzenie Gościa Hotel świadczy odpłatnie następujące usługi:
- Śniadanie w restauracji
- room service
- skanowanie i drukowanie dokumentów,
- wypożyczenie łóżeczka dziecięcego lub dodatkowego łóżka- dostawki
§ 5. ODPOWIEDZIALNOŚĆ HOTELU
- Hotel nie ponosi odpowiedzialność za utratę lub uszkodzenie rzeczy wniesionych przez osoby korzystające z jego usług, o ile strony nie postanowiły inaczej.
- Gość hotelowy powinien zawiadomić recepcję o wystąpieniu szkody niezwłocznie po jej stwierdzeniu.
- Hotel nie ponosi odpowiedzialności z tytułu kradzieży pieniędzy, kradzieży, uszkodzenia lub zniszczenia papierów wartościowych, kosztowności albo przedmiotów mających wartość
- Hotel posiada monitorowany, niestrzeżony parking i nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenie i utratę samochodu lub innego pojazdu należącego do Gościa.
- Hotel nie ponosi odpowiedzialności za przedmioty pozostawione za oknem, w pojeździe oraz żywych zwierząt niezależnie od tego, czy pojazd ten został zaparkowany na parkingu hotelowym, czy poza terenem Hotelu.
§ 6. ODPOWIEDZIALNOŚĆ GOŚCIA
- Dzieci poniżej 12 roku życia powinny znajdować się na terenie Hotelu pod stałym nadzorem opiekunów prawnych. Opiekunowie prawni ponoszą odpowiedzialność materialną za wszelkie szkody wyrządzone przez dzieci.
- Gość hotelowy ponosi pełną odpowiedzialność materialną za wszelkiego rodzaju uszkodzenia lub zniszczenia wyposażenia i urządzeń technicznych Hotelu, powstałe z jego winy lub z winy odwiedzających go Gości.
- Hotel zastrzega sobie prawo do obciążenia karty płatniczej Gościa za wyrządzone szkody stwierdzone po jego wyjeździe, a w przypadku braku danych karty, ma prawo wystąpić do Gościa o finansowe odszkodowanie.
- Z chwilą wystąpienia jakichkolwiek usterek lub uszkodzeń w pokoju, Gość jest zobowiązany poinformować o tym pracownika recepcji lub obsługę.
- W przypadku naruszenia postanowień regulaminu, Hotel może jednostronnie rozwiązać umowę w trybie natychmiastowym, z Gościem który je narusza, z zachowaniem prawa do pełnego wynagrodzenia. Gość jest zobowiązany do niezwłocznego zastosowania się do żądań Hotelu, uregulowania należności za pobyt i ewentualne zniszczenia oraz do opuszczenia Hotelu.
- Ze względów bezpieczeństwa, Gość opuszczający pokój powinien zatrzasnąć drzwi oraz pozostawić okna w pozycji zamkniętej.
- Hotelowi przysługuje ustawowe prawo zastawu na rzeczach wniesionych przez Gościa do Hotelu, w przypadku opóźnienia lub nieuregulowania należności za świadczone usługi.
§ 7. ZWROT RZECZY POZOSTAWIONYCH
- Przedmioty osobiste, pozostawione przez nieuwagę w pokoju przez wyjeżdżającego Gościa, zostaną odesłane na koszt Gościa na wskazany adres.
- W przypadku nieotrzymania od Gościa dyspozycji dotyczących odesłania pozostawionych rzeczy, Hotel uzna je za rzeczy porzucone.
§ 8. CISZA NOCNA
- W Hotelu obowiązuje zachowanie ciszy nocnej od godziny 22:00 do godziny 07:00 dnia następnego.
§ 9. POSTANOWIENIA DODATKOWE
- Ze względu na bezpieczeństwo przeciwpożarowe zabrania się w pokoju stosowania otwartego ognia np. świeczek, używania żelazek, elektrycznych innych podobnych urządzeń́ nie stanowiących wyposażenia pokoju.
- W Hotelu akceptujemy pobyt zwierząt za dodatkową opłatą. Opiekun zwierzęcia zobowiązany jest do zgłoszenia chęci rezerwacji pobytu ze zwierzęciem
- W Hotelu obowiązuje całkowity zakaz palenia wyrobów tytoniowych.
- W Hotelu obowiązuje całkowity zakaz posiadania i zażywania zakazanych prawem środków odurzających. W razie stwierdzenia łamania tego zakazu, fakt ten zostanie zgłoszony na Policję a Gość́ będzie musiał niezwłocznie opuścić́ Hotel bez prawa do zwrotu kosztów wynikających ze skrócenia pobytu w Hotelu.
- W pokojach hotelowych nie można przechowywać́ przedmiotów niebezpiecznych tzn. broni, amunicji, materiałów łatwopalnych, iluminacyjnych itp.
- W pokojach hotelowych obowiązuje system zarzadzania elektrycznością̨ oparty na kartach do pokoi. Zagubienie karty wiąże się z jednorazową opłatą w wysokości 30 zł.
- Zakazuje się prowadzenia na terenie Hotelu akwizycji i sprzedaży obnośnej.
- Zabrania się nadmiernego hałasowania na terenie Hotelu, powodowania nieprzyjemnych zapachów ani wykonywania innych czynności, które przeszkadzają, szkodzą czy irytują pozostałych Gości Hotelu.
- Gościom nie wolno dokonywać jakichkolwiek zmian w pokojach hotelowych ich wyposażeniu poza nieznacznym przestawieniem mebli i wyposażenia, nie naruszając przy tym ich funkcjonalności i bezpieczeństwa Gości.
- Aktualny cennik usług i opłat w hotelu znajduje się w recepcji hotelu.
- Ze względów bezpieczeństwa na terenie Hotelu obowiązuje zakaz poruszania się na rolkach, hulajnogach, deskorolkach, autkach dla dzieci i innych podobnych urządzeniach jezdnych.
- W hotelu, restauracji i na parkingu hotelowym prowadzony jest monitoring w celu zapewnienia bezpieczeństwa i porządku oraz ochrony osób i mienia. Zapis z monitoringu udostępniony jest przez administratora danych osobowych tylko uprawnionym osobom i tylko w celach wyższej konieczności.
- Administratorem danych osobowych jest Da Vinci Hotel Restauracja z siedzibą w Podzamcze 45, 26-060 Checiny
- Wszelkie reklamacje, uwagi dotyczące pobytu powinny być składane do kierownictwa Hotelu pisemnie na adres email: rezerwacje@davinci.travel.pl